• Who to Start Message Board

you are viewing a single comment's thread.

view the rest of the posts
  • J.I. J.I. Jul 9, 2009 5:07 PM Flag

    20 Actual Team Dynasty League

    Do you doubt that Ammelie? are you in the league. Well we got 16/16 managers who are all active and communicate. None bitch or complain. And the waiting list ahas 20 people on it. And who names their kid Ammelie? By the way there has been 25 trades. Im sure that kind of league with 25 trades and all people who communicate is not going to work...yeah keep thinking that. Get a life everyone no one gives a damn what you have to say

    SortNewest  |  Oldest  |  Most Replied Expand all replies
    • LOL this was funny as hell to read.

      Commish whatever the fuck your name is, instead of being a dick to everyone that replies on this message board why dont you actually be thankful that people somewhat, listen to what your saying.

      Have to say the majority of what you talk about makes absolutely no sense what-so-ever.

      It is a pretty cool idea to pick your favourite NHL team and run with it. I did a keeper league like that last year, but instead of first come first server the order was randomly selected and not with a damn ipod shuffle, hahaha.
      You have a lot to learn before you try creating your own league, I am only 17 and can tell you have no idea what you're doing.

      I suggest you play some private leagues and watch how a "real" commish operates a league and after about 5+ years of that, hopefully you will be ready to do it on your own.

      Anyways best of luck with this league.
      Although if what your write on here is any indication of what your personality is like, you're a fucking dumbass that is in way over his head and has no fucking clue what he is doing, and I think the very few people that are still in your league will realize this soon enough and peace on ya.

      • 3 Replies to angel78fire
      • Once again Ive been commish in a lot of leagues since about 2002. Dont know what Im talking about, come to my league and well see. Once again I dont have a fucking IPod shuffle! Grubby just has short term memory and so does a person with a weirdass name like Norm

      • You keep thinking that, have fun with your life. And if it is an indication...hmmm...how do you expect me to react to dumbasses on this board that read all of this and respond acting like that know how it goes when theyve never been to the league site? When its been stated many times the elague rules are different then what posted on here.

      • Well because I already have over 50 people that want in. Why not to the people that all it a bad idea and people that were int he league and dont know what the hell theyre talking about...

    • your still a lying rotten punk...

      at least have the decency to admit you used your damn iPod to determine your draft order...but since you're a rotten punk, you lie and deny it...so originally it was a 20 team league with 10 teams in each conference......now it's 16...lol...that's about how many managers left after your clownish tricks with the ipod....20 guys waiting...HAHAHA...yeah right...more like you're reducing the number of teams becuz so many left...

      Why don't you play it straight and submit your league to a random draft order to determine who gets what teams?...ho...but that's right...you don't want to give up 2 of the best players in the league...cuz you're too dumb to win with your managerial talents alone...lol

 

Expert Fantasy Advice

Sign up for Yahoo Fantasy Football